luni, 23 iunie 2014

Cum am descoperit acum 2 ani strategia de tranzactionare pe care o folosesc si azi ?

In anul 2012, la aproape 3 ani de studiu si practica in domeniul trading-ului , din cauza unor prieteni care mi-au zis ca tranzactionarea nu este o activitate etica , sau morala, am inceput sa caut pe google materiale despre ce spun altii despre partea spirituala si morala a trading-ului .

Dand o cautare pe google folosind cuvintele " the spiritual side of trading " , am gasit un numar mare de articole pe aceasta tema, articole scrise de Joe Ross si publicate pe blog-ul sau .

Joe Ross, un trader destul de in varsta si cu o vasta experienta in domeniul tranzactionarii, este si un om despre care pot sa spun sigur ca vorbeste adevarul.

Astfel, din ceea ce am citit de la el, am dedus ca a tranzactiona este o activitate foarte transparenta si corecta, probabil, cea mai cinstita forma de comert din cate exista, pentru ca totul este facut in deplina cunostinta de cauza de catre traderi si totul este transparent avand in vedere ca pentru fiecare tranzactie exista un contract (ticket-ul tranzactiei ) care are un numar si care poate fi verificat de autoritatile competente.

Pe langa aceste informatii, tot de la Joe Ross am aflat ca exista pattern-uri foarte simple pe graficul de pret care pot fi integrate intr-un sistem pe baza caruia se poate face un plan de tranzactionare.

Studiind aceste pattern-uri, am ajuns la concluzia ca pot sa imi fac o strategie pe termen lung bazandu-ma pe cunostintele de Money Management pe care le stiam pana atunci, dar si combinand informatiile invatate din materialele scrise de Joe Ross in Legea Graficelor si in cartile sale .

Astfel, de aproximativ 2 ani de zile, tranzactionez folosind acelasi sistem, iar rezultatele pot sa spun ca sunt destul de multumitoare.

Totusi, continui sa ma educ in domeniu, studiez zi de zi aspecte de psihologia tranzactionarii, citesc carti din domeniu si aplic in practica ceea ce invat si am invatat, dar baza creata de ceea ce am citit de la Joe Ross ramane un fundament pe care in fiecare zi construiesc caramida cu caramida din dorinta de a obtine progresul cu ajutorul domeniul trading. :)

Te invit si pe tine sa iti pui intrebari, sa cauti raspunsuri, sa studiezi si sa aplici ceea ce inveti, dar asta doar daca esti decis sa faci din tranzactionare o afacere pe termen lung.

Pe curand !

Succes si toate cele bune ! :)

Niciun comentariu: