vineri, 17 august 2012

Afaceri, Forex, Bursa - sau cum vad eu domeniul care imi place.


Salut si bine te-am regasit !

In primul rand vreau sa-ti multumesc pentru ca ai accesat aceasta pagina si sper sa te bucuri de informatiile de aici. :)

Poate ai observat ca in ultimele 3-4 saptamani nu am mai scris nici un articol, iar acum simt nevoia sa impartasesc cu tine, stimate cititor, ganduri si cateva idei despre afaceri, bani si Forex.

Dupa cum vezi, in partea stanga a acestui blog apare un mini sondaj ca sa aflu de la tine ce crezi despre Forex. Multe persoane au raspuns ca Forex este o afecere pe termen lung. Asa cred si eu, Forex si Bursa functioneaza si ofera rezultate pozitive doar celor care investesc mult timp in acest domeniu.

Forex-ul este o afacere care te poate ajuta sa obtii bani, iar ca in orice afacere banii se obtin cu creierul, cu ajutorul tehnologiei si cu cate putin din banii altora.

Exact asta face trading-ul pe Forex si Bursa. Ca in orice afacere, trebuie sa investesti in cumpararea unui computer cu acces la Internet, apoi sa investesti timp in studiul despre trading (- iar materiale educationale gasesti foarte usor in ziua de azi cu ajutorul Google-) si mai apoi trebuie sa faci rost de bani ca sa iti deschizi un cont de tranzactionare . In timp ce tranzactionezi poti obtine bani fara efort fizic, insa cu foarte multa munca intelectuala si implicare emotionala .

Conditiile nu sunt atat de grele pe cat cred unii; eu sunt de parere ca orice persoana cu un minim de cunostinte poate invata sa tranzactioneze, atat timp cat va trata acest domeniu cu seriozitate si va avea asteptari realiste de la ceea ce poate sa ofere Bursa si Forex-ul .
 

Daca esti dedicat acestui domeniu este doar o chestiune de timp pana cand vor aparea si rezultatele.

Traim timpuri in care tehnologia ne permite sa facem multe lucruri si sunt de parere ca trebuie sa profitam de aceste avantaje pe care parintii nostrii ( de ex. ) nu le-au avut.

Aparitia Internetului de mare viteza a contribuit la dezvoltarea unor sisteme mult mai avantajoase, chiar si in domeniul Forex-ului . Inainte, doar cei cu foarte multi bani (de la $10 milioane in sus) aveau acces la piata Forex, dar datorita tehnologiei avem posibilitatea sa lucram foarte usor cu firmele de brokeraj care ofera acces la Pietele financiare intr-un mod simplu si util .

Ceea ce vreau sa spun este ca daca iti place domeniul financiar si ai dorinta sa iti dezvolti abilitatile de “tranzactionist” in ziua de azi o poti face foarte usor; de exemplu, poti citi cateva articole pe aceasta tema despre pasii pe care trebuie sa-i urmezi daca vrei sa incepi activitatea in domeniul tranzactiilor financiare :
-pentru cont DEMO :  http://investitorforex.blogspot.ro/2012_03_01_archive.html

- pentru cont REAL: http://investitorforex.blogspot.ro/2012/05/cum-deschizi-un-cont-de-tranzactionare.html


Daca ai intrebari sau nelamuriri, te rog sa imi lasi un mesaj si voi face tot posibilul sa te ajut.

Iti doresc mult succes si spor in tranzactionare ! 

4 comentarii:

Unknown spunea...

Salutare. Ti-am citit si celelalte posturi si am ramas placut impresionat sa gasesc articole despre importanta documentarii in ceea ce priveste tranzactionarea si mai putin texte despre incredibilul profit pe care il poti obtine peste noapte, fara pic de munca.
Am incercat si eu aceasta abordare pe Forex Romania, si sper ca lumea sa nu se mai arunce cu capul inainte atunci cand aud de castiguri mari si rapide, fara efort.

Unknown spunea...

Salut Marius.
Multumesc pentru aprecieri.
Intradevar, documentarea este foarte importanta in acest domeniu; sper si eu ca oamenii sa devina mai interesati de educatie, abia apoi sa fie interesati despre cum se pot obtine banii. :)

Nelu spunea...

Buna,
Ce sanse au personele neexperimentate sa invete cat mai repede sa tranzactioneze Forex daca nu au nici cea mai vaga idee?

Unknown spunea...

Persoanele neexperimentate au sanse mari sa invete sa tranzactioneze Forex . Depinde, totusi, de capacitatea de invatare a persoanei respective si de cati bani poate investi in educatie de foarte buna calitate in acest domeniu.

Informatie gratuita exista foarte multa, dar este o cale foarte grea sa studiezi de unul singur . Eu am facut acest lucru, am invatat singur, dar a durat mult timp. Oricum, dureaza, nu-i usor, dar nu-i nici ceva imposibil de facut.

Ideea este ca o persoana care incepe acest business, trebuie sa acorde macar 2 ore pe zi activitatii de "citire" a graficelor, iar 1 ora de citit cate o carte de specialitate .

Tranzactionarea nu este o schema de imbogatire rapida; nici macar o schema de imbogatire lenta ... Tranzactionarea este o afacere si ca in orice afacere trebuie studiu, munca, rabdare, disciplina si o viata echilibrata. Cine are aceste calitati, poate face profit frumos in acest business.