vineri, 25 iulie 2014

Ce carte citesc acum despre trading ?

Tocmai am terminat de citit cartea Trading in the zone scrisa de Mark Douglas; o carte foarte buna despre psihologia trading-ului care mi-a dat idei despre cum sa gandesti ca un "castigator" pe termen lung si despre ce trebuie sa crezi si sa nu crezi pentru a avea succes in lumea dura a trading-ului.

Acum, citesc o carte despre gestionarea eficienta a banilor in tranzactionare ; cartea se numeste Money Management si este scrisa de autorul Ryan Jones . Abia sunt la capitolul I al acestei carti si pana acum am aflat o informatie care mi-a confirmat gandurile pe care mi le-am facut pana acum despre trading, si anume faptul ca "money management-ul" reprezinta 90% din aceasta activitate. Inclin sa ii dau dreptate autorului, deoarece banul este unealta principala a acestei activitati; cu banii faci alti bani (vorba din batrani) . Ideea este ca in functie de cum gestionezi aceasta unealta, banul, asa rezultate vei obtine . Deci este nevoie de abilitati speciale pentru a putea gestiona banii pentru a avea castiguri constante.

In fine. Sper ca aceasta carte sa fie la fel de interesanta precum este la inceputul primelor pagini si te invit si pe tine sa o citesti si sa iti imbogatesti cunostintele despre tranzactionare.

P.S. La sfarsit iti las un citat despre bani : "Cand eram tanar credeam ca banii sunt cei mai importanti. Acum la batranete imi dau seama ca aveam dreptate." --Oscar Wilde

Mult succes si spor in tot ce faci !

Cu stima,
Dan Paveliuc.

Niciun comentariu: