sâmbătă, 16 noiembrie 2013

La acest eveniment legat de dezvoltarea personala as merge cu mare drag .

Il cunosc pe Daniel Zarnescu de aproape 4 ani si pot sa spun ca e un om de la care am invatat foarte multe cititnd o parte din cartile si articolele sale de pe blog.

Studiind alaturi de el aspecte din dezvoltarea personala si marketing, mi-am dat seama ca pentru a avea succes in orice afacere trebuie sa fiu eu un om de succes, iar pentru asta trebuie sa am la baza o educatie impresionanta in ceea ce priveste dezvoltarea personala, business management, relationarea cu oamenii de succes si potentiali clienti si multe altele.

Daniel Zarnescu este un autor foarte foarte bun datorita faptului ca acest om a citit enorm de multe carti inca din frageda copilarie si face afaceri de mic copil .

Te invit si pe tine sa faci cunostinta cu el pe online si nu numai, sa il citesti si sa inveti ceva de la el, pentru ca ai ce.

Curand, el va organiza un eveniment la care presimt ca vor veni enorm de multi oameni si sper sa ajung si eu la acest eveniment.

Detalii despre eveniment, o sa gasesti mai jos in acest e-mail de la Daniel Zarnescu :


"S-au linistit apele, insa nu s-au linistit oamenii. :)
Cartea "Treptele Schimbarii" deja isi face auzita prezenta.
Saptamana trecuta, la o intalnire am auzit o replica de-a unui
prieten, dupa ce a citit-o: 
"iti face un dus de adrenalina"
Alex, cititor ConstruimImperii, spune franc:
"Rupe barierele mintii. Iti da alte orizonturi. Mi-am notat 30
biletele cu un concept, citat sau metafora din carte. Mi-am propus
ca in fiecare dimineata sa iau un bilet la intamplare, sa meditez 5
minute pe subiectul cu pricina si toata ziua sa mi-o petrec in functie 
de ce scrie pe bilet.

Sunt curios ce se intampla."
Geanina: 
"O carte de mentalitate pura. Am ramas cu impresia ca in mintea
noastra se petrece totul si ca succesul este o disciplina a mintii."
Si pentru ca povestea merge mai departe, Gratian a tras de mine ca
sa fac si lansarea live a cartii sub forma de conferinta, in care
sa povestim tot ce am invatat in ultimii trei ani de pelerinaj
impreuna. 
Fiind in foarte mare criza de timp, am dat un telefon lui Pera, care
tinea acelasi tip de eveniment la Timisoara, am luat de la el anumite 
lucruri gandite acolo, am venit si noi cu ceva al nostru si in 1 zi 
am gandit evenimentul cap-coada.

Au iesit doua evenimente gemene, unul al meu, unul al lui Pera,
Unul pe care il tin eu in Bucuresti, altul pe care il tine Pera in 
Timisoara.
Te avertizez insa ca o sa fie din scurt si ca trebuie sa te
hotarasti repede daca vrei sa participi.
Evenimentul are loc pe 25 Noiembrie, Luni seara la ora 18:00.
Biletul costa 100 lei, de care vei primi:
*acces la conferinta
*coffee break
*cartea cadou (ambele volume)
*voucher gratuit pentru un prieten (poti aduce in banii astia un
cunoscut)
*multe alte surprize...
In plus vei avea parte de un eveniment pe cinste in care amandoi,
Gratian si cu mine, impreuna cu prieteni de-ai nostri dragi, vom
vorbi despre tot ce inseamna evolutie personala, performanta si
excelenta.
Ne vom distra, vom face o decernare de premii foarte
fainuta si vom avea inclusiv o sesiune de autografe.

"O carte este un prilej de bucurie", mi-a spus Gratian, in momentul
in care i-am spus ca sunt in dubii daca sa fac o lansare sau nu.
M-as bucura foarte mult sa fii alaturi de mine pe 25 Noiembrie.
Linkul pentru bilet (sunt 100 de locuri disponibile) il gasesti mai
jos:
O sa fie o nebunie de eveniment
si deja ma bate gandul sa il repet an de an.
Ca un fel de incununare a tot ce fac pe site si programele pe care
le dezvolt.
Cu mult drag,


Daniel "

Niciun comentariu: